ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP05130202, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0118РК00325

АтауыЕрекше оқытуды қажет ететін білім алушылардың оқу жетістігін бағалау процесін басқару

Басымдық бағытыНаучные основы «Мәңгілік ел» (образование XXI века, фундаментальные и прикладные исследования в области гуманитарных наук)

Зерттеу типі/түріҚолданбалы

Өтінім берушіРеспубликанское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Казахский национальный педагогический университет имени Абая"

Ғылыми жетекшіАутаева Акбота Нурсултановна

МҒТС балдары25.67

Жалпы бекітілген сома15797501


Күтілетін нәтижелер

ЕББ қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісін басқару технологиясының негізгі компоненттері анықталады; Зерттеу мәселесі бойынша практик мамандардың қатысуымен вебинар өткізіледі; оқу жетістіктері картасы негізінде білім алушылардың электронды портфолиосының алгоритмі дайындалады. Екі мақала жарияланады:1) нольдік емес импакт-факторлы Абай атындағы ҚазҰПУ-тінің «Хабаршы» журналы, «Арнайы педагогика сериясы»; 2) Белорусь Республикасының білім беру ғылыми институты, «Веснік Адукацыі» журналы. «Арнайы білім беру қызметтерінің сапасы негізінде ЕББ қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау бойынша әдістемелік нұсқаулықтың» 1 бөлімі дайын болады; зерттеу бойынша мақалалар жарияланады: 1)Szkola Specjalna журналы ( Польша); 2)нольдік емес импакт-факторлы Абай атындағы ҚазҰПУ-тінің Хабаршы журналы, «Арнайы педагогика сериясы»; 3) шетелдік рецензияланған нольдік емес импакт-факторлы ғылыми басылымда мақала жариялау. Білім алушылардың қызығушылықтары мен бейімділіктері, өмірлік қажеттіліктерінің контексті негізінде жеке білім беру маршрутын жасау бойынша аналитикалық жазбаны дайындалады. Зерттелініп отырған қорытынды бойынша «Арнайы білім беру қызметінің сапасы негізінде ЕББ қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау бойынша әдістемелік нұсқаулық» атты жобаның нормативті құжаты дайындалады. Зерттеу мәселесі бойынша 3 шетелдік рецензияланған нольдік емес импакт-факторлы ғылыми басылымда мақала жарияланады.


Реферат (Абстракт) - 2018 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Зерттеу обьектісі ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісі

Жұмыс мақсаты

Жұмыстың мақсаты ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқужетістіктерін бағалау үрдісінің технологиясын жасау

Зерттеу әдістері

Жұмысты жүргізудің әдісі мен әдіснамасы ҚР және шетелдегі ерекше білім беруді қажет ететін балалардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі мен ықпал етуді зерттеу мен талдау, тұлғалық және жүйелік іс-әрекеттік нәтижелерді қамтитын ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісі технологиясының жұмыс нұсқасын дайындау

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Жұмыстың нәтижелері: 1. Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау Технологиясының негізгі компоненттері анықталды. 2. ҚР мен шетелде ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесі зерттелінді. 3. Ерекше білім беруді қажет ететін білім алшылардың оқу жетістіктерін бағалау Технологиясының компоненттерін реттеу механизмдері мен мазмұны жасалынды. Нәтижелердің ғылыми жаңалығы аталмыш кезеңде ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау механизмі және жеке оқу жетістіктерін мониторингтеу алгоритмі жасалынды (Портфолио).

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Жоба Абая атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті базасында орындалуда

Енгізу дәрежесі

I. 3 ғылыми мақала жарияланды II. Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мәселесі бойынша тәжірибе алмасу мақсатында Қазақстан Республикасы мен Белоруссия ЖОО оқытушылар мен тәжірибелі мамандарының қатысуымен «Түзетушілік үрдісті оңтайландыру құралы ретінде ЕББ қажет ететін ететін білім алушылардың білім алушылардың оқудағы жеке жетістіктерін бағалау технологиясы» атты Халықаралық вебинар өткізілді. (07.06.2018.)

Қолдану облысы

Қолдану аймағы: ҚР арнайы және инклюзивті мектептері

2019 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2019 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісі

Жұмыс мақсаты

Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқужетістіктерін бағалау үрдісінің технологиясын жасау

Зерттеу әдістері

Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісінің технологиясын жасау; қолда бар білім берудің түрлі жүйесінде ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін зерттеу инструментін жасау

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Нәтижелердің ғылыми жаңалығы аталмыш кезеңде ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау технологиясы мен электронды портфолио алгоритмі жасалынды

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Беті:49, суреттер:20, пайдаланылған әдебиеттер:23, 1 қосымшадан тұрады

Енгізу дәрежесі

2019 ж. жоба тақырыбы бойынша I. 2 шетелдік ғылыми мақалалар жарияланды. 1. A. Satova, A. Autayeva, E.M. Kulesza, L. Butabayeva. EVALUATION OF SCHOOL ACHIEVEMENTS OF STUDENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS – A PRELIMINARY STUDY1 – «SZKO£A SPECJALNA» , «CZASOPISMO AKADEMII PEDAGOGIKI SPECJALNEJ im. Marii Grzegorzewskiej»., Warszawa .2019. P: 31-42 2. A. Satova, A. Autayeva, E.M. Kulesza, L. Butabayeva, S. Bulabayeva. CONDITION OF EVALUATION SYSTEM OF SCHOOL ACHIEVEMENTS IN STUDENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS IN KAZAKHSTAN – «11th International Conference on Education and New Learning Technologies». Palma. Spain. 1-3 July, 2019. P: 9324-9325

Тиімділігі

Электронды портфолио жасау алгоритмі

Қолдану облысы

Қолдану аймағы: ҚР арнайы және инклюзивті мектептері

2020 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде) 2020 жылға арналған есепті көшіру (Ағылшын тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Зерттеу обьектісі ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісі.

Жұмыс мақсаты

Жұмыстың мақсаты: ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқужетістіктерін бағалау үрдісінің технологиясын жасау.

Зерттеу әдістері

Жұмысты жүргізудің әдісі: ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісінің технологиясын жасау; қолда бар білім берудің түрлі жүйесінде ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін зерттеу инструментін жасау;

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Категория бойынша ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыларыдң қатысуымен арнайы (ерекше) емтихандарды қолдану бойынша халықаралық тәжірибе зерттелінді; Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін басқару нәтижелерін қолдану механизмдері зерттелінді: мектеп ішілік басқару, қоғамдық эксперзиза, білім беру сапасы, лицензиялау, білім беру сапасын мониторингтеу (бөлім 2 әдістемелік нұсқаулық «Оценка учебных достижений обучающихся с ООП в контексте качества специальных образовательных услуг»). Арнайы білім беру қызметтерінің саапсын бағалау тәжірибесі зерттелінді («Оценка учебных достижений обучающихся с ООП» оқулығының электронды нұсқасы; бөлім 3 әдістемелік нұсқаулық «Оценка учебных достижений обучающихся с ООП в контексте качества специальных образовательных услуг»). Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісін басқарудың технологиясы сипатталған. Жоба Абая атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті базасында орындалуда. (әдістемелік нұсқаулық «Оценка учебных достижений обучающихся с ООП в контексте качества специальных образовательных услуг»). Аталмыш кезеңдегі нәтижелердің ғылыми жаңалығы «Оценка учебных достижений обучающихся с ООП в контексте качества специальных образовательных услуг» атты әдістемелік нұсқаулық пен «Оценка учебных достижений обучающихся с ООП» атты оқулықтың электронды нұсқасы шығарылды.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Негізгі құрылымдық және техникалық экономикалық көрсеткіштер: ерекше білім беруді қажет ететін білім алушыларддың оқу жетістіктерін бағалау технологиясының негізгі компоненттері; ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалалу технологиясының компоненттерінің механизмдері мен мазмұны анықталды. Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үрдісін басқару технологиясының компоненттері (концептуальды, мазмұндық, процессуальды, тұлғалық) мен оқу жетістіктерін бағалауддың портфолиосын туындату алгоритмі анықталды.

Енгізу дәрежесі

Енгізу дәрежесі: арнайы және түзету мектептерінің оқу жоспарының түзетшілік компоненті бойынша ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаау бойынша электронды портфолио туындату алгоритмі мен ерекше білім беруді қажет ететін білім алушлардың оқу жетістіктерін бағалау технологиясы жасалынды.

Тиімділігі

Нәтижелілігі: портфолио ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың альтернативті формасы ретінде тұлғалық-бейімдеушілік білім беру үрдісін құрудағы бірқатар міндеттерді шешуге мүмкіндік береді: біріншілік кемістікті жою жолындағы өсу мен өзгерістерді тіркеп, белгілі уақыт аралығында білім беру бағдарламасын меңгеруін тіркеп, оқу және түзетушілік мақсаттарды қолдап, білім алушылар, мұғалімдер мен ата - аналар тарапынан орындалатын барлық жұмыс спектрін ашып, жылдан жылға оқу үрдісінің үздіксіздігін қамтамасыз етіп, қабілеттер мен дағдылар диапазонын көрсетеді.

Қолдану облысы

Қолдану аймағы арнайы және инклюзивті мектептер.