ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP08052127, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0120РК00138

АтауыМұнай-газ өндірісі үшін штангалы насосты қондырғының жетегінің жаңа түрін жасау

Басымдық бағытыЭнергетика и машиностроение

Зерттеу типі/түріҚолданбалы

Өтінім берушіРеспубликанское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт механики и машиноведения имени академика У.А. Джолдасбекова"

Ғылыми жетекшіРахматулина Аяулым Багдатовна

МҒТС балдары31.01

Жалпы бекітілген сома62675600


Күтілетін нәтижелер

Түзу сызықты-бағыттаушы түрлендіргіш механизмдердің перспективалық кинематикалық сұлбалары тандалды, түрлендіргіш механизмдерді жобалаудың математикалық фомулалары және қажетті есептеу қатынасы, алгоритмдері мен қолданбалы бағдарламалар пакеті таңдалды. Түрлендіргіш механизмнің кинематикалық схемасының құрылымдық синтезі жүргізілді, ЖҚҚ және құрылым макеті алынды.


2020 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

штангалық сорғы қондырғылары жетегі, түрлендіргіш механизм.

Жұмыс мақсаты

Түзу сызықты-бағыттаушы түрлендіргіш механизм негізінде штангалық сорғы қондырғылары жетегінің (ШСҚЖ) оңтайлы құрылымын әзірлеу; механикалық жүйелерді есептеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ПҚ құрылымдарын оңтайлы жобалау үшін АЖЖ қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін әмбебап бағдарлама әзірлеу, көптеген критерийлермен есептерде оңтайлы шешімдерді іздеу.

Зерттеу әдістері

Қойылған міндеттерді шешу теориялық, сандық және зертханалық зерттеулерге негізделген. Математикалық модельдеу Теориялық механика әдістері, механизмдер мен машиналар теориясы, механизмдерді синтездеу теориясы және әзірленген алгоритмдер мен компьютерлік есептеу бағдарламалары негізінде, сондай-ақ Maple, SolidWorks заманауи бағдарламалық құралдары негізінде жүргізілетін болады.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Түзу сызықты-бағыттаушы түрлендіргіш механизмдердің перспективалық кинематикалық сұлбалары тандалды, түрлендіргіш механизмдерді жобалаудың математикалық фомулалары және қажетті есептеу қатынасы, алгоритмдері мен қолданбалы бағдарламалар пакеті таңдалды. Түрлендіргіш механизмнің кинематикалық схемасының құрылымдық синтезі жүргізілді, ЖҚҚ және құрылым макеті алынды.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

металл сыйымдылығын 25% төмендету және орнату құнын төмендету (жоғары тірек пен балансирдің доғалы басын алып тастау, редукторға жүктемені азайту, іргетасқа әсерді азайту есебінен);

Енгізу дәрежесі

жоба аясында жоспарланбаған

Тиімділігі

жабдықты пайдалану тиімділігі мен өнімділігін арттыру (сорғыны беру коэффициентін арттыру, қолданыстағы пайдалану тәжірибесі кезінде теңгергіш бастарының қос жүрісінің санын арттыру орнына плунжер жүрісінің ұзындығын арттыру есебінен).

Қолдану облысы

мұнай-газ машиналарын жасау, конструкторлық бюролар, ғылыми-зерттеу институттары, мұнай саласы.

Реферат (Абстракт) - 2021 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Штангалық сорғы қондырғылары жетегі, түрлендіргіш механизм.

Жұмыс мақсаты

Түзу сызықты-бағыттаушы түрлендіргіш механизм негізінде штангалық сорғы қондырғылары жетегінің (ШСҚЖ) оңтайлы құрылымын әзірлеу; механикалық жүйелерді есептеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ПҚ құрылымдарын оңтайлы жобалау үшін АЖЖ қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін әмбебап бағдарлама әзірлеу, көптеген критерийлермен есептерде оңтайлы шешімдерді іздеу.

Зерттеу әдістері

Жұмысты жүргізу әдістері: қойылған міндеттерді шешу теориялық, сандық және зертханалық зерттеулерге негізделген. Математикалық модельдеу Теориялық механика әдістері, механизмдер мен машиналар теориясы, механизмдерді синтездеу теориясы және әзірленген алгоритмдер мен компьютерлік есептеу бағдарламалары негізінде, сондай-ақ Maple, SolidWorks заманауи бағдарламалық құралдары негізінде жүргізілетін болады.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Жұмыстың нәтижесі: Жаңа жетектерді есептеу және оңтайлы жобалау үшін әмбебап бағдарламалық өнімді әзірленді. Піспекті қондырғыларды есептеу және оңтайлы жобалау және теңгеру режимдерін зерттелді. Піспекті қондырғының жаңа құрылымы жасалды. ЖҚҚ және тәжирибелік үлгіні әзірленді.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Штангалы насосты қондырғы жетегінің механизмі тіреуіштен, негізгі төрт буынды механизмге жалғанған айналшақты-бұғақты топтан, балансир тірегінен, алдыңғы және артқы иығы бар екі иықты балансирден және механизмді ерекшелендіретін балансирдің артқы иығымен топса арқылы жалғанған екі үшбұрыштан құралған бұлғақтан тұрады. Мұндағы қарсы салмақ екі иықты күйенте немесе балансирдің алдыңғы иығына орналасқан. Техникалық нәтижеге негізгі төрт звенолы механизмге екі звенолы топ қосылып, III класс механизмін құрайтындығымен қол жеткізіледі. Қосылған екі звенолы топ бұлғақпен және тіреуішпен қосылған жетекші айналшақ болып табылады. Алты звенолы түзусызықты-бағыттаушы, III класты түрлендіргіш механизм негізінде штангалық насосты қондырғыларының балансирсіз жетегінің оңтайлы құрылымы металл сыйымдылығы мен орнату құнын төмендетуге мүмкіндік береді (құрылымның металл сыйымдылығын азайту, редукторға жүктемені азайту, іргетасқа әсер етуді азайту арқылы) және жабдықтың тиімділігі мен өнімділігін арттырады (насостың берілу коэффициентін арттыру арқылы, қолданыстағы жұмыс тәжірибесінде балансир басының екі жүріс санын көбейтудің орнына плунжер ұзындығын арттыру).

Қолдану облысы

Нәтижелерді қолдану саласы: мұнай-газ машиналарын жасау, конструкторлық бюролар, ғылыми-зерттеу институттары, мұнай саласы.