ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP08855520, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0120РК00616

АтауыБілім беру мекемелерінде физикалық буллингтің әлеуетті фактілерін автоматты түрде анықтау үшін жасанды интеллект негізінде бағдарламалық шешімнің прототипін әзірлеу

Басымдық бағытыИнформационные, телекоммуникационные и космические технологии

Зерттеу типі/түріҚолданбалы

Өтінім берушіТоварищество с ограниченной ответственностью "Alem Research"

Ғылыми жетекшіНарынов Сергази Сакенович

МҒТС балдары25.33

Жалпы бекітілген сома58250843


Күтілетін нәтижелер

Физикалық қорқытуды анықтауға арналған ғылыми зерттеулерге шолу, шолу нәтижелері бойынша ғылыми мақала, бейнедегі физикалық агрессияны анықтауға арналған машиналық оқыту әдістеріне шолу, деректерді жинауға қойылатын талаптар.


2020 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Мектеп камераларынан жиналған бейне деректер.

Жұмыс мақсаты

Жасанды интеллект (ЖИ) негізінде шешімдер әзірлеу және олардың негізінде Қазақстан Республикасының Білім беру мекемелерінде агрессиялық мінез-құлық және ықтимал физикалық буллинг фактілерін автоматты режимде анықтауға қабілетті бағдарламалық-техникалық кешеннің прототипін жасау.

Зерттеу әдістері

ЖИ әдістерімен бейнені талдау агрессивті мінез-құлық фактілерін ертерек анықтауға мүмкіндік береді. Мұндай фактілерді ертерек анықтау, өз кезегінде, мектеп психологтарының қорқытуды ерте ескерту бөлігіндегі жұмысын жеңілдетеді. Бейнені жіктеу үшін терең конвульсиялық графигі бар нейрондық желіге негізделген әдіс қолданылады (DCGN). Зерттеу нәтижелері бойынша бұл әдіс LTS және GRU сияқты балама әдістерден асып түседі.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Физикалық қорқытуды анықтауға арналған ғылыми зерттеулерге шолу, шолу нәтижелері бойынша ғылыми мақала, бейнедегі физикалық агрессияны анықтауға арналған машиналық оқыту әдістеріне шолу, деректерді жинауға қойылатын талаптар.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Жоба нәтижелерінің ғылыми маңыздылығы: Бейнедегі физикалық агрессияны автоматты түрде анықтау үшін модельдерді әзірлеу, агрессорды және қорқытуды құрбанды анықтау үшін машиналық оқыту модельдерін жасау үшін оңтайлы белгілер жиынтығын қалыптастыру әдістері, осы тапсырма үшін қажетті бейне мәліметтер жиынтығын жасау, агрессияға қатысатын мектеп оқушыларының бет-әлпетін анықтау және тану әдістері.

Қолдану облысы

Алынған нәтижелердің нысаналы тұтынушылары – іргелі нәтижелерді әлемдік ғылыми қоғамдастық пайдалана алады; қолданбалы нәтижелерді білім беру мекемелері, оның ішінде мектептер, колледждер, университеттер және бейне талдау қажет болатын тіршілік ету салаларында пайдалана алады.