ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP08955408, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0120РК00392

АтауыEFQM моделі негізіндегі институционалдық аккредиттеу тұжырымдамасына сүйене отырып білім беруді жаңғыртуға инновациялық әдіснамалық көзқарастар

Басымдық бағытыНаучные основы «Мәңгілік ел» (образование XXI века, фундаментальные и прикладные исследования в области гуманитарных наук)

Зерттеу типі/түріІргелі

Өтінім берушіНәби Ысқақ Айтқұлұлы

Ғылыми жетекшіНәби Ысқақ Айтқұлұлы

МҒТС балдары27.33

Жалпы бекітілген сома5000000


Күтілетін нәтижелер

Зерттеу нәтижелері: 1-нәтиже: білім беруді жаңғырту ұғымын нақтыланды; 2-нәтиже: білім беруді жаңғыртудың әдіснамалық көзқарастарға талдау жасалды; 3-нәтиже: EFQM моделі негізінде институционалдық аккредиттеу тұжырымдамасы сипатталды; 4-нәтиже: EFQM моделі негізінде институционалдық аккредиттеу тұжырымдамасына сүйене отырып, білім беруді жаңғыртудың оңтайландырылған әдіснамалық көзқарастары негізделді; 5-нәтиже: ұсынылған әдіснамалық көзқарастардың инновациялылығы бағаланды. Зерттеудің ғылыми жаңалығы келесідей: 1) қазақстандық педагогикалық әдебиетте алғаш рет институционалдық аккредиттеу аспектісінде білім беруді жаңғыртудың әдіснамалық көзқарастары әзірленген; 2) институционалдық аккредиттеу аспектісі EFQM моделіне бағытталған; 3) білім беруді жаңғырту ұғымын талдау үшін карталау құралы пайдаланылды; 4) ұсынылған әдіснамалық көзқарастардың инновациялылығы бағаланды.


2020 жылға арналған есепті көшіру (Мемлекеттік тілде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

білім беруді жаңғырту

Жұмыс мақсаты

EFQM моделі негізінде институционалдық аккредиттеу тұжырымдамасына сүйене отырып, білім беруді жаңғыртуға инновациялық әдіснамалық көзқарастарды әзірлеу

Зерттеу әдістері

әдіснамалық-теориялық талдау, салыстырмалы талдау, карталау

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Зерттеу нәтижелері: - білім беруді жаңғырту ұғымын нақтылау; - білім беру ұйымдарын аккредиттеу мәнмәтінінде білім беруді жаңғыртудың әдіснамалық көзқарастарына талдамалық шолу; - EFQM моделі негізінде институционалдық аккредиттеу тұжырымдамасы Зерттеудің ғылыми жаңалығы келесідей: 1) қазақстандық педагогикалық әдебиетте алғаш рет институционалдық аккредиттеу аспектісінде білім беруді жаңғыртудың әдіснамалық көзқарастары әзірленетін болады; 2) институционалдық аккредиттеу аспектісі EFQM моделіне бағытталатын болады

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Жұмыста конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштер жоспарланбаған

Енгізу дәрежесі

1 мақала нөл емес импакт-факторы бар (КОКСОН ұсынған) Қазақстан педагогикалық ғылымдар академиясының Жаршысының 6-номіріне жариялауға алынды

Қолдану облысы

Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесі