ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP08956027, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0120РК00256

АтауыМатематикалық білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың инновациялық тәсілдері

Басымдық бағытыНаучные основы «Мәңгілік ел» (образование XXI века, фундаментальные и прикладные исследования в области гуманитарных наук)

Зерттеу типі/түріҚолданбалы

Өтінім берушіНекоммерческое акционерное общество "Северо-Казахстанский университет имени Манаша Козыбаева"

Ғылыми жетекшіШмигирилова Ирина Борисовна

МҒТС балдары28

Жалпы бекітілген сома4000000


Күтілетін нәтижелер

Зерттеудің соңғы нәтижесі тиімді бағалау қағидаттарына және Қазақстандағы мектептегі математикалық білім беру жүйесіне қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесінің инновациялық моделі және оны мектеп практикасына енгізу жөніндегі ұсынымдар болды.


2020 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Зерттеу объектісі мектептегі білім беру жүйесінде математиканы оқытудағы білімдік бағалау процесі болып табылады.

Жұмыс мақсаты

Жұмыстың мақсаты: білім беруді бағалаудың әлемдік тәжірибесін жан-жақты талдау негізінде мектептегі математикалық білім беру жүйесіне қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың инновациялық моделін ұсыну, оны білім беру процесіне енгізу білім беру мақсаттарының жиынтығына қол жеткізуге және оқыту сапасын арттыруға ықпал етеді.

Зерттеу әдістері

Зерттеу теориялық және эмпирикалық әдістерді кешенді қолдануға негізделген. Зерттеу міндеттерін іске асыру пәндік-әдіснамалық барабарлық қағидатына негізделеді және: әлемдік білім беру практикасы мен Қазақстанның білім беру жүйесін білдіретін ғылыми көздер мен нормативтік құжаттарды салыстырмалы-салыстырмалы және аспектілі талдауды, атап айтқанда, білім беруді бағалауды пайдалану арқылы жүзеге асырылады; бақылау, бастапқы ақпаратты жинау әдістері (сұхбат, білім беру процесі субъектілеріне сауалнама жүргізу) және эмпирикалық материалды жүйелеу негізінде; теориялық зерттеулерді, озық педагогикалық тәжірибені жалпылау және модельдеу әдісі арқылы жүзеге асырылады.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Зерттеу нәтижесінде есепті кезеңде білім беруде критериалды бағалауды іске асыру мәселесі бойынша әлемдік тәжірибеге талдау және қорыту жүргізілді; математиканы оқытуда оқу жетістіктерін бағалаудың әзірленіп жатқан моделі барынша азайтуға бағдарланатын білім беру практикасында критериалды бағалауды пайдалану тәуекелдерінің жүйесі анықталды; Қазақстан педагогтері оқушылардың білім беру нәтижелерін бағалауды ұйымдастыру кезінде пайдаланатын әдістемелік ұсынымдар мен оқу-әдістемелік құралдарға талдау орындалды; педагогтердің бағалау сауаттылығы деңгейін зерттеу үшін сауалнама әзірленді, оған сараптамалық бағалау жүргізілді.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Осы кезеңнің нәтижелері білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау моделін әзірлеу кезінде пайдаланылатын болады.

Қолдану облысы

Білім

2021 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде) 2021 жылға арналған есепті көшіру (Ағылшын тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2021 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Зерттеу объектісі мектептегі білім беру жүйесінде математиканы оқытудағы білімдік бағалау процесі болып табылады.

Жұмыс мақсаты

Білім беруді бағалаудың әлемдік тәжірибесін жан-жақты талдау негізінде мектептегі математикалық білім беру жүйесіне қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың инновациялық моделін ұсыну, оны білім беру процесіне енгізу білім беру мақсаттарының жиынтығына қол жеткізуге және оқыту сапасын арттыруға ықпал етеді.

Зерттеу әдістері

Зерттеу теориялық және эмпирикалық әдістер кешенін пайдалана отырып жүзеге асырылды: әлемдік білім беру практикасы мен Қазақстанның білім беруді бағалау жүйесін білдіретін ғылыми көздер мен нормативтік құжаттарды салыстырмалы-салыстырмалы және аспектілі талдау; эмпирикалық деректерді бастапқы жинау (сұхбат, білім беру процесі субъектілеріне сауалнама жүргізу); эмпирикалық материалды талдау және жүйелеу; теориялық зерттеулерді, озық педагогикалық тәжірибені жинақтау; модельдеу. Сонымен қатар, мектеп педагогтерінің қатысуымен модельді алғашқы апробациялау жүргізілді.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Зерттеудің соңғы нәтижесі тиімді бағалау қағидаттарына және Қазақстандағы мектептегі математикалық білім беру жүйесіне қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесінің инновациялық моделі және оны мектеп практикасына енгізу жөніндегі ұсынымдар болды.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Зерттеудің нәтижелері (тұжырымдар, бағалау моделі және ұсыныстар) мектептегі математикалық оқыту жүйесінде білім беру бағалауын жетілдіруге тікелей бағытталған, бұл өз кезегінде тұтас білім беру процесінің маңызды компоненті ретінде бағалаудың маңыздылығына байланысты оның тиімділігін арттыруға әсер етеді.

Қолдану облысы

Білім