ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP08956191, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0120РК00260

АтауыҚазақстан Республикасының білім беру саласындағы жаңартылған бағдарлама жағдайында биология сабақтарында ағылшын тілін оқытудағы пәндік-тілдік интеграция.

Басымдық бағытыНаучные основы «Мәңгілік ел» (образование XXI века, фундаментальные и прикладные исследования в области гуманитарных наук)

Зерттеу типі/түріҚолданбалы

Өтінім берушіНекоммерческое акционерное общество "Северо-Казахстанский университет имени Манаша Козыбаева"

Ғылыми жетекшіКакимова Майра Еренгаиповна

МҒТС балдары25

Жалпы бекітілген сома4658148


Күтілетін нәтижелер

Зерттеу барысында пәндік-интеграцияланған оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері анықталды, CLIL контексінде дискурстық-талдау арқылы білім алушылардың ғылыми мазмұнын дамыту және түсінуі үшін әлеуетті құнды мультимодальдық құрал ретінде визуалды ойлауды пайдалану мүмкіндіктері қарастырылады; зерттеу құзыреттілігінің өзегін құрайтын қабілеттер, сондай-ақ CLIL жобасын пайдалану форматындағы білім беру процесінің қағидаттары зерделенді және анықталды;CLIL жобасы арқылы зерттеу құзыреттілігін қалыптастырудың тұжырымдамалық моделі ұсынылды.


2020 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

Жобаның объектісі - Қазақстан Республикасының білім беру саласында ағылшын тілін оқытудағы пәндік тілдік интеграция.

Жұмыс мақсаты

Жобаның мақсаты – оқытушылардың танымдық-тілдік құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған ағылшын тілін оқыту процесінде пәндік-интегралды оқыту моделін құру, оны енгізу мақсатқа жетуге және Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің жаңартылған мазмұнының сапасын жақсартуға көмектеседі.

Зерттеу әдістері

Жарамдылық пен тиімділікті алу үшін теориялық және эмпирикалық әдістер қолданылады. Зерттеу мәселесі бойынша әдебиеттер мен құжаттаманы талдау, синтез, салыстыру, жалпылау сияқты теориялық әдістер пәндік-интегралды оқытуды енгізудің орындылығын анықтауға мүмкіндік береді. Эмпирикалық әдістер - сұрақ қою, бақылау, педагогикалық эксперимент, модельдеу сіздің мақсатыңызды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

Жобаның маңыздылығы жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы пәндік-тілдік интеграцияның практикалық бағыттылығында, өйткені CLIL (пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту) әдістемесіндегі көптеген жұмыстардың мазмұны сипаттамалық сипатқа ие. Жобаның нәтижелері мен оқушылардың танымдық-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру процесі пәндік-тілдік кіріктірілген оқытуды жүзеге асырудағы нақты қиындықтарды шешуге бағытталатын болады.Мұғалімдер мен әдіскерлер осы дайындықтың артықшылықтары мен кемшіліктерін жақсы білетіндігіне қарамастан, табиғи орта жағдайында шет тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту, ойлау қабілетін дамыту, оқушылардың тіл мен пәнді үйренуге деген ынтасын арттыру сияқты артықшылықтарға қол жеткізуге болмайтынын атап өткен жөн. қиындықтар, мысалы ағылшын тілін нашар білу, оқытушылар құрамының жетіспеушілігі, оқулықтар мен дидактикалық материалдардың жетіспеушілігі.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

Қазақстан Республикасындағы білім берудің жаңартылған мазмұны мұғалімдер үшін де, оқушылар үшін де жаңа мақсаттар қояды. Оқу бағдарламасының мазмұны мен білім беру стандарттары ағылшын тілін үйренуге деген көзқарастың өзгергендігін көрсетеді. «Ағылшын тілі» пәнінің оқу жоспарына биология, география, информатика және физика сияқты жаратылыстану-математикалық циклдың пәндері көбірек енеді. Әлемдік практика елдерінің оң тәжірибесі, білімге функционалды көзқарас, сонымен қатар CLIL технологиясын дамыту перспективасы Қазақстан Республикасында бірінші кезектегі мәселе болып табылады, өйткені ол әдістемелік және отандық оқулықтардың жетіспеушілігі, студенттер мен оқытушылардың ағылшын тілін жетіксіз деңгейде меңгеруі және CLIL технологиясын оқытуға құзыретті мамандардың жетіспеушілігі сияқты бірқатар мәселелерді шешеді. Осы уақытқа дейін мұғалімдер CLIL технологиясын қолдануда көптеген мәселелерге тап болды, сондықтан бұл жобаның бағыты: жалпы білім беретін мектеп-университет педагогикалық мамандықтардың студенттерін болашақ педагогикалық қызметінде осы технологияны қолдануға дайындайды.

Енгізу дәрежесі

Қазақстан Республикасында пәндік білімді және ағылшын тілі деңгейін нығайтуға және жақсартуға көмектесетін пәндік-интеграцияланған оқыту моделінің болмауы.

Тиімділігі

жарияланған жоба шеңберінде жоспарланған кешенді зерттеулер пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту шеңберінде оқыту әдістемесімен айналысатын мұғалімдерге үлгі және әдістемелік ұсыныстар жасауға мүмкіндік береді.

Қолдану облысы

Ауқымы білімдік. Бұл жоба оқытудың сапасын арттыру мақсатында оқушылардың когнитивті және лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға бағытталған, бұл кәсіби өзара әрекеттесуді ескере отырып, білім беру ортасына пәндік-тілдік интеграцияны тереңдетіп жүзеге асыруға мүмкіндік береді: жалпы білім беретін мектеп-университет.