ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP08956326, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0120РК00412

АтауыМектеп-Колледж-ЖОО жүйесінде халықаралық стандарттарға сәйкес білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін желілік қарым-қатынасты ұйымдастыру және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы қалыптастыру.

Басымдық бағытыНаучные основы «Мәңгілік ел» (образование XXI века, фундаментальные и прикладные исследования в области гуманитарных наук)

Зерттеу типі/түріҚолданбалы

Өтінім берушіНекоммерческое акционерное общество "Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова"

Ғылыми жетекшіКожашева Гульнар Оналбаевна

МҒТС балдары26

Жалпы бекітілген сома4999297


Күтілетін нәтижелер

Осы жобаны іске асыру барысында алынған нәтижелер Қазақстан Республикасы білім беру ұйымдарының білім беру ортасын ғылыми негізделген әзірлемелермен және жаңа инновациялық технологиялармен «Мектеп-Колледж-ЖОО» үздіксіз білім беру жүйесімен қанықтырудың нақты алғышарты болады. Жоба мен оның аналогтарының арасындағы түбегейлі айырмашылық әлеуметтік серіктестік тетіктерін дамыту, мектептерде, колледждерде және жоғары оқу орындарында қашықтық технологияларды қолдана отырып, желілік өзара әрекеттесу моделін жасау; орта мектептерде білім беру орталықтарының желісін, жоғары оқу орындарында кадрларды даярлау, қайта даярлау, біліктілігін арттыру және аттестациялаудың оқу-әдістемелік кластерлерінің желісін дамыту және студенттерге әр түрлі деңгейдегі және бағдарланған білім беру бағдарламаларын игеруге мүмкіндік беру арқылы «Мектеп-Колледж-ЖОО» негізінде үздіксіз білім беру жүйесін құру бірнеше білім беру ұйымдарының ресурстарын пайдалану; кәсіптік бағдарлаудың тиімді жүйесін құру болып табылады.


2020 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

"Мектеп-Колледж-ЖОО" үздіксіз білім берудің білім беру жүйесінің қалыптасу процесі, желілік өзара іс-қимыл мен қашықтықтан оқыту технологияларын қолданудың тиімділігі.

Жұмыс мақсаты

"Мектеп-Колледж-ЖОО" үздіксіз білім беру жүйесінде өзара іс-қимылдың желілік нысанын пайдалана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асырудың басқарушылық ерекшеліктері мен құқықтық аспектілерін кешенді зерттеу

Зерттеу әдістері

талдау, синтез, индукция, дедукция, жалпылау.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

желілік өзара іс-қимылды ұйымдастырудың және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланудың заңнамалық және нормативтік-құқықтық базасы бойынша ұсыныстар және әлеуметтік әріптестік туралы ереже әзірленді.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

-

Енгізу дәрежесі

-

Тиімділігі

-

Қолдану облысы

барлық деңгейдегі білім беру мекемелері және үздіксіз білім беру жағдайында білікті кадрларды даярлауды жүзеге асыруға қатысы бар басқа да субъектілер.