ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ


ЖТНAP08956523, Мемлекеттік тіркеу нөмірі0120РК00310

АтауыАралас оқыту технологияларын қолдана отырып болашақ математика мұғалімдерін даярлау процесін жетілдіру

Басымдық бағытыНаучные основы «Мәңгілік ел» (образование XXI века, фундаментальные и прикладные исследования в области гуманитарных наук)

Зерттеу типі/түріҚолданбалы

Өтінім берушіНекоммерческое акционерное общество "Южно-Казахстанский государственный педагогический университет"

Ғылыми жетекшіКадирбаева Роза Изтлеуовна

МҒТС балдары23

Жалпы бекітілген сома5000000


Күтілетін нәтижелер

- аралас оқыту технологияларын қолдана отырып, математикадан онлайн-курстар құру әдістері мен тәсілдері зерделенді және талданды, - аралас оқыту технологиялары негізінде болашақ математика мұғалімдерін даярлау кезінде онлайн-курстарды қолдану мүмкіндіктері анықталып, негізделді, -болашақ математика мұғалімдерін даярлауда қолданылатын "Алгебра және сандар теориясы" пәні бойынша Moodle виртуалды жүйесінде авторлық куәлігі бар онлайн-курс жасақталды, - аралас оқыту технологиясы негізінде онлайн-курстарды қолдану қағидалары мен шарттары анықталып, негізделген, - "Алгебра және сандар теориясы" пәні бойынша онлайн-курсты енгізу негізінде аралас оқыту технологиясы жасақталды және оны қолданудың тиімділігі көрсетілді, - таңдалған пәннің онлайн-курсын құру және пайдалану бойынша ұсыныстар берілді.


2020 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2020 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

болашақ математика мұғалімдерін даярлау процесі

Жұмыс мақсаты

аралас оқыту технологияларын қолдана отырып, математикадан онлайн курстар құрудың әдістері мен тәсілдерін оқып-үйрену және оларды болашақ математика мұғалімдерін дайындауда қолдану мүмкіндіктерін негіздеу

Зерттеу әдістері

психологиялық-педагогикалық және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, нормативтік және бағдарламалық-әдістемелік құжаттарды, диссертациялық зерттеулерді, сондай-ақ онлайн курстарды құру әдістемелерін оқып-үйрену және талдау

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

- аралас оқыту технологияларын қолдана отырып, математикадан онлайн-курстар құру әдістері мен тәсілдері зерделенді, - болашақ математика мұғалімдерін дайындауда аралас оқыту технологияларының негізінде онлайн-курстарды қолдану мүмкіндіктері негізделді, - таңдалған пәннің онлайн курсын құру бойынша ұсыныстар жасалынды.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

алынған зерттеулердің нәтижелері болашақ мұғалімдерді даярлауды жетілдіру процесінде және педагогикалық жоғары оқу орнының студенттеріне арналған онлайн-курстарды әзірлеуде қолданылуы мүмкін

Тиімділігі

ұсынылған жобаның нәтижелерін енгізу студенттерге кез-келген уақытта, кез-келген жерде оқуға және білім беруді қаржыландыру мен мерзімін қысқартуға мүмкіндік береді

Қолдану облысы

Педагогикалық жоғары оқу орындарының білім беру жүйесі және педагог кадрлардың біліктілігін арттыру жүйесі

2021 жылға арналған есепті көшіру (Орыс тілінде) 2021 жылға арналған есепті көшіру (Ағылшын тілінде)

Реферат (Абстракт) - 2021 жыл

Зерттеу, әзірлеу немесе жобалау объектісі

болашақ математика мұғалімдерін даярлау процесі.

Жұмыс мақсаты

аралас оқыту технологияларын қолдана отырып, математикадан онлайн курстар құрудың әдістері мен тәсілдерін оқып-үйрену және оларды болашақ математика мұғалімдерін дайындауда қолдану мүмкіндіктерін негіздеу

Зерттеу әдістері

психологиялық-педагогикалық және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, нормативтік құжаттарды, диссертациялық зерттеулерді, сондай-ақ онлайн курстарды құру әдістемелерін оқып-үйрену мен талдау, сауалнама және эксперимент.

Алынған нәтижелер мен олардың жаңалығы

- аралас оқыту технологияларын қолдана отырып, математикадан онлайн-курстар құру әдістері мен тәсілдері зерделенді және талданды, - аралас оқыту технологиялары негізінде болашақ математика мұғалімдерін даярлау кезінде онлайн-курстарды қолдану мүмкіндіктері анықталып, негізделді, -болашақ математика мұғалімдерін даярлауда қолданылатын "Алгебра және сандар теориясы" пәні бойынша Moodle виртуалды жүйесінде авторлық куәлігі бар онлайн-курс жасақталды, - аралас оқыту технологиясы негізінде онлайн-курстарды қолдану қағидалары мен шарттары анықталып, негізделген, - "Алгебра және сандар теориясы" пәні бойынша онлайн-курсты енгізу негізінде аралас оқыту технологиясы жасақталды және оны қолданудың тиімділігі көрсетілді, - таңдалған пәннің онлайн-курсын құру және пайдалану бойынша ұсыныстар берілді.

Негізгі конструктивтік және техникалық-экономикалық көрсеткіштері

ұсынылған жобаның нәтижелерін енгізу болашақ мұғалімдерді даярлау процесін жетілдіруге және білім беруді қаржыландыруды қысқартуға мүмкіндік береді.

Қолдану облысы

Педагогикалық жоғары оқу орындарының білім беру жүйесі және педагог кадрлардың біліктілігін арттыру жүйесі.